آویشن کیلویی 1401 در بازار تهران به مزایده گذاشته شد

آویشن که با نام های آویشن کرت یا آویشن کیلویی 1401 نیز شناخته می شود، گیاهی دارویی با ساقه چوبی و شاخه های نازک است که تا حدود 40 سانتی متر رشد می کند.

از شاخه ها، برگ ها، جوانه های گل و ریشه آویشن کیلویی 1401 که از خانواده گیاهان است استفاده می شود آویشن کیلویی 1401 که تقریبا در همه مناطق ترکیه می روید، گیاهی منحصر به فرد در دریای مدیترانه است آویشن کیلویی 1401 سرشار از ویتامین C، ویتامین A و ویتامین K، همچنین حاوی آهن، کلسیم، پتاسیم، روی، مس و سدیم است به دلیل داشتن ترکیبات اسیدهای چرب فرار با خاصیت آنتی اکسیدانی به عنوان یک درمان طبیعی در بین مردم استفاده می شود فواید چای آویشن کیلویی 1401 نیز توسط متخصصانی مانند ابراهیم ساراکوغلو تاکید شده است.

آویشن با عطر و طعم بی نظیر خود به غذاها به عنوان ادویه مخصوصاً در غذاهای گوشتی و سبزیجات مصرف می شود با افزودن آن به سس غذاهای گوشتی و ماهی و سوپ ها به طعم غذاها می افزاید.

آویشن

از برگ های آویشن که در سس سالاد نیز مصرف می شود، با خشک کردن جوانه های آن به عنوان چای نیز استفاده می شود.

چای آویشن که دستگاه گوارش را تنظیم می کند برای بیماری هایی مانند ورم معده و زخم معده مفید است با کمک به تنظیم دستگاه گوارش برای سوء هاضمه مفید و برای سرفه مفید است ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، وقتی صبح نوشیده شود، در تمام طول روز به بدن نیرو می بخشد این به محافظت از بدن در برابر ویروس ها کمک می کند اثر ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد تحقیقات انجام شده در طول همه گیری ویروس کرونا نشان می دهد که چای آویشن سیستم ایمنی را تقویت می کند.

این به بدن کمک می کند تا در صورت سرماخوردگی به راحتی بهبود یابد اثر آنتی اکسیدانی اسیدهای چرب ضروری موجود در گیاه آویشن سموم و ادم را از بدن دفع می کند سموم انباشته شده در بدن مانع از انجام وظایف حیاتی بدن می شود منجر به شرایطی مانند خستگی، ضعف، بی میلی و فرسودگی می شود در چنین مواقعی می توانید چای آویشن بنوشید.