دفتر نقاشی بزرگ دخترانه در بازار تهران به حراج گذاشته شد

دفتر نقاشی برای یک هنرمند ضروری است. با نقاشی کردن در دفتر نقاشی بزرگ دخترانه لمس هنری خود را آشکار و توسعه می دهیم، بخشی از خودمان، زندگی روزمره مان،

بگذارید ایده‌هایتان جریان پیدا کنند، جملات یا موضوعاتی را که به شما الهام می‌دهند در دفتر نقاشی بزرگ دخترانه به روی صفحه بیاورید اولین پیش‌نویس‌های خود را بدون نگرانی در مورد طرح‌بندی ترسیم کنید طرح هایی که در دفتر نقاشی بزرگ دخترانه ساخته می شوند اغلب با سرعت خاصی انجام می شوند و تصوری از سادگی اجرا وجود دارد تا در نهایت مدادتان را بهبود ببخشید، به اصل مطلب برسید و لذت ببرید!بدون فشار، این نوت بوک به ما کمک می کند تا آزمایش کنیم به جای کشیدن نقاشی روی یک برگه شل، از در دست گرفتن یک دفتر نقاشی بزرگ دخترانه نترسید، زیرا این ساده ترین راه برای از دست دادن یا آسیب دیدن نقاشی های شما است!

دفتر

شما می توانید رسانه های مختلف را آزمایش کنید، موضوعات زیادی را مشاهده کنید و تمرینات طراحی خود را انجام دهید حمل آن آسان است و برای همراهی روزانه ما کافی است اگر در طول سفرهای طولانی حوصله دارید، دفترچه طراحی خود را بردارید و اطراف خود را مشاهده کنید: این فرصتی است برای مطالعه محیط مردم، معماری، طبیعت که باعث می شود با تمرین و منظم پیشرفت کنید.

اشتباه این است که از این اصل شروع کنیم که قرار نیست نقاشی را آنقدر خوب بسازیم که حفظ شود برعکس، اگر نقاشی شما در حال حاضر برای شما مفید به نظر نمی رسد، ممکن است بعداً با ظاهری جدید مفید باشد.

می توانید نقاشی‌های خود را یک صفحه از هم فاصله دهید یا با کاغذ ردیابی یا یک ورق کوچک در بالا محافظت کنید روی کاغذ کرافت، رنگ سفید واقعاً خودنمایی می کند می توانید با انتخاب رنگ و سپس استفاده از رنگ سفید برای نشان دادن نورها یا سوژه مرکزی، طرح های دو رنگ را آزمایش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.