اسباب بازی تریلی ماک ماشین مورد علاقه رئیس جمهوری آمریکا است

این شامل یک حافظه داخلی است که به دلیل آن می تواند ورودی های خود را به خاطر بسپارد که به طور قابل توجهی به حل مشکلات داده های متوالی کمک می کند. در تحقیق Nagorny و همکاران.

شبکه تکراری با نشان دادن بهترین عملکرد در مورد معماری لایه LSTM در مقایسه با سایر نتایج به دست آمده از کارهای تحقیقاتی مختلف نشان داده شده در جدول 11، بهترین نتیجه را ارائه داد.

این مطالعه تأثیر پارامترهای فرآیند اسباب بازی تریلی ماک را بر روی خواص مکانیکی در طول قالب‌گیری تزریقی (IM) ترکیب PC/ABS بهینه کرد.

روش تاگوچی طراحی آزمایش‌ها (DOE) برای بهینه‌سازی پارامترهای فرآیند و افزایش استحکام کششی و ماژول الاستیسیته استفاده شد. طراحی آرایه متعامد تاگوچی L9 (34) برای طرح آزمایشی استفاده شد.

پارامترهای فرآیند قالب‌گیری تزریقی مانند دمای مواد، فشار تزریق، زمان نگهداری و دمای قالب در سه سطح مورد بررسی قرار گرفت. نسبت سیگنال به نویز (S/N) برای خواص مکانیکی ترکیب PC/ABS با استفاده از روش تاگوچی محاسبه شد.

نتایج تاگوچی دو مجموعه از شرایط پارامترهای تزریق بهینه را برای دستیابی به بهترین ویژگی‌های مکانیکی (σ، E) پیشنهاد کرد.

نتایج نسبت (S/N) ثابت کرد که فشار تزریق برجسته‌تر از سایر پارامترهای فرآیند IM برای استحکام کششی است و دمای ماده برای ماژول الاستیسیته برجسته‌تر است.

یکی از پیچیده ترین مواد برای قالب گیری نایلون است. خود این ماده دارای خواص بسیار خوبی است، مانند استحکام و زیبایی بصری هنگام استفاده مناسب.

استفاده از خود ماده، با این حال، گاهی اوقات می‌تواند نیازمند یک رویکرد قالب‌گیری قوی برای جلوگیری از تغییرات و نقص‌های قالب‌گیری باشد.

پردازش نایلون نباید خسته کننده باشد. اعمال برخی از قوانین اولیه قالب گیری برای نایلون می تواند به جلوگیری از سردردهای پردازش کمک کند.