با فوم بهداشتی بانوان کاسپیا وزن خود را کنترل کنید

ژل های صمیمی به طور خاص برای بهداشت دستگاه تناسلی فرموله شده اند و فوم بهداشتی بانوان کاسپیا حاوی موادی هستند که ناحیه واژن را آبرسانی می کنند، در برابر عفونت ها محافظت می کنند، تحریک و خارش را تسکین می دهند و به تعادل فلور واژن احترام می گذارند. همانطور که از صابون صورت یا شامپوی مو استفاده می کنیم، باید یک فوم بهداشتی بانوان کاسپیا برای بهداشت واژن استفاده کنیم و ژل های معمولی می توانند pH را تغییر داده و باعث تحریک شوند، صابون‌های صابونی بدون مواد شوینده، بدون عطر و با pH مناسب برای هر سنی فرموله می‌شوند تا از تغییر فلور واژن جلوگیری شود.

واژن ناحیه حساسی است که نیاز به مراقبت ویژه دارد، زیرا در معرض عوامل مختلفی مانند ادرار، عرق، مایع منی، قارچ‌ها، قاعدگی قرار دارد با رعایت بهداشت و استفاده از فوم بهداشتی بانوان کاسپیا می‌توان از تحریکات آزاردهنده، خارش، بوی بد.

فوم

با توجه به سنی که استفاده از ژل صمیمی راحت است، ایده آل برای همه است، دختران همچنین می توانند از محصولاتی که مخصوص آنها فرموله شده است استفاده کنند که از خارش و درماتیت جلوگیری می کند.

بهداشت منظم به ما کمک می کند تا از باکتری ها، قارچ ها، بوی بد جلوگیری کنیم، با این حال، زیاده روی در شستشوی واژینال توصیه نمی شود، زیرا می توانیم فلور را تغییر دهیم و باعث تحریک و ناراحتی های دیگر شویم، نکته طبیعی یک بار در روز، اجتناب از دوش واژینال و استفاده از اسفنج است.

زمانی که قاعدگی دارید، می توانید تا دو بار در روز شستشو انجام دهید، و همچنین شستشوی آن پس از رابطه جنسی توصیه می شود. ایده آل این است که از آب گرم و یک صابون صمیمی استفاده کنید.

دستمال‌های مرطوب نیز وجود دارد که مخصوصاً برای این ناحیه فرموله شده‌اند که در صورت استفاده پراکنده برای مواقع اضطراری راه‌حل خوبی هستند، مراقب باشید، استفاده از دستمال مرطوب مخصوص نوزادان راحت نیست، زیرا آنها برای تمیز کردن ناحیه صمیمی فرموله نشده اند.