بررسی عوامل تاثیرگذار بر تربیت سگ

آموزش حیوان خانگی شما اساسی است، زیرا به شما این امکان را می دهد که بهترین رابطه ممکن را با او داشته باشید و از هرگونه مشکل همزیستی اجتناب کنید. آموزش بسیار مهم است سرویس آرکوپال  زیرا تضمین می کند که دوست چهارپای ما می تواند روابط اجتماعی و غیر خطرناکی با دیگران و غریبه ها داشته باشد.

در واقع، نیاز به تربیت سگ از این واقعیت ناشی می شود که او از نوادگان گرگ است، شخصیت قوی دارد، به این معنی که او همیشه تمایل دارد تا رهبر یک گروه باشد. این رفتار در حیوانات جثه بزرگ دیده می شود که اگر به درستی آموزش نبینند حتی می توانند خطرناک باشند. بنابراین آموزش سگ نه تنها برای رفاه خانواده ما یک حرکت مفید و ضروری است.

آموزش سگ شما آسان و سریع نخواهد بود. ارکوپال جدید آموزش نیاز به زمان و تعهد زیادی دارد، زیرا حیوان برای شروع یادگیری آموزش ارائه شده باید ابتدا به مربی خود اعتماد کند. این یک فرآیند تدریجی است که از طریق جلسات کوتاه به دست می آید. فعالیت بیش از حد سنگین ممکن است، در واقع، حیوان را آزار دهد، زیرا می تواند با مربی خود مخالفت و شورش کند.

آموزش سگ باید از سنین پایین شروع شود تا اطمینان حاصل شود که هر گونه ضعف شخصیتی ممکن است اصلاح شود یا حداقل هموار شود.
البته اگر او ماهیت قوی تر و فعال تری داشته باشد و در تمرکز بر یک فعالیت معین مشکل داشته باشد، آموزش دادن به توله قیمت سگ جیبی می تواند دشوارتر باشد. از سوی دیگر، در این سن، شخصیت و ماهیت تعریف نشده است و هنوز می توان جنبه های رفتاری پیچیده احتمالی را تغییر داد.

آزادی حیوان برای استراحت و پاداش برای هر رفتار صحیح. واضح است که با توله سگ ها باید مطیع تر و ملایم تر باشید.

اگر فکر می کنید زمان یا مهارت لازم برای آموزش صحیح سگ پاکوتاه خود را ندارید، باید برای آموزش سگ با مدارس تماس بگیرید. شما باید با افراد مورد اعتماد و شناخته شده، که احتمالاً توسط دامپزشک شما پیشنهاد شده است، تماس بگیرید. برای یک حیوان اصیل مراکزی وجود دارد که در آموزش نژاد خاص او تخصص دارند.

  • منابع:
    1. The fundamentals for educating your dog
  • تبلیغات: 
    1. برنده لاتاری یک میلیارد دلاری خودش را معرفی کرد
    2. مرگ صاحب شرکت نوار تیپ سبب افت قیمت نوار تیپ آبیاری شد!!
    3. با مایع ظرفشویی لباس های خود را اتو نمایید
    4. استفاده از پودر ماشین لباسشویی در تهیه اسلایم بازی!