دو قلو شدن فرزند با خوردن لیمو

میوه های زیادی وجود دارند و هرکدام به نوعی برای سلامت انسان مفید هستند استفاده از لیموترش و بهبود دیابت و فشار خون به گونه های متفاوتی می باشد این میوه همچون پرتقال تامسون از خانواده مرکبات است و البته به دلیل طعم ترشی که دارد یا به صورت آبگیری برای موارد مختلفی استفاده می شود و یا در کنار غذا به عنوان چاشنی استفاده می شود طبع این میوه سرد بوده و برای گرمای تابستان و دور شدن از گرما زدگی بسیار مورد استفاده قرار گیرد برای دیدن خواص بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه فرمایید.

همانطور که می دانید هر محصولی از خواص مختلفی برخوردار است خرید لیمو ترش به دلیل خواص آن و تنظیم دیابت می تواند گزینه مناسبی باشد این محصول دارای قند است اما قند آن تاثیری در دیابت نداشته و آن را افزایش نمی دهد نمونه های مختلفی از این محصول وجود دارد و به صورت سبز و زرد رنگ موجود می باشد.

لیمو ترش کوچک معمولا به رنگ لیمو ترش سبز تیره و سبز روشن است در حالی که لیمو ترش های دیگر رنگ زرد دارند. شکل ظاهری لیمو ترش سبز گرد می باشد ولی لیمو ترش زرد شکل بیضی را دارد و کمی بزرگ تر از لیمو ترش سبز است. طعم لیمو ترش سبز و زرد شبیه به هم است ولی لیموترش سبز ترش تر است و طعمی مایل به تلخی دارد اما طعم لیمو ترش زرد کمی به شیرینی می زند. لیمو ترش سبز که به آن لیمو ترش شیراز هم می گویند بسیار پر آب بوده و مناسب آبگیری و نگهداری است و از هر یک و نیم کیلو لیمو ترش تازه یک لیتر آبلیمو به دست می آید و فروش لیمو ترش بسیار زیاد صورت می گیرد.