روش های طراحی بر روی گلدان

بنابراین، شما تمام ابزارهای طراحی را آماده کرده اید. شما می دانید که چگونه نوع گلدان پلاستیکی گلخانه ای خود را به بهترین نحو تزئین کنید. با این حال، شما نیاز به ایده هایی در مورد نوع گلدان گل رنگ شده خود دارید. آیا ساخت این گلدان های گل می تواند آسان یا متفاوت باشد؟ یک پروژه DIY مناسب چه خواهد بود؟

بیایید به 12 ایده برای ایجاد گلدان گل نگاه کنیم. آنها در درجه سختی قرار دارند و با انواع شخصیت ها مطابقت دارند. در اینجا یک انتخاب است. نگاهی بیندازید و ببینید آیا یک سبک کاشت وجود دارد که بتوانید ایجاد کنید.

این در طیف وسیعی از الگوها و رنگ های مختلف وجود دارد. با طرح های موزاییک می توانید کارهای زیادی انجام دهید. نقاشی گلدان شیشه ای ساختار یافته و در عین حال سرگرم کننده است. شما می توانید این نوع گلدان گل نقاشی شده را به سلیقه خود ایجاد کنید. یک شابلون یا الگوی الگو به هنگام ایجاد این سبک کمک می کند.

استفاده از رنگ توصیه می شود. با این حال، نیازی به چسبیدن به رنگ ندارید. موزاییک یک الگو یا سبک متمایز گلدان است. شما می توانید با ابزارهایی که استفاده می کنید خلاق باشید. می‌توانید سنتی بمانید، یا به معنای واقعی کلمه، با طراحی دیوانه‌کننده گلدان‌های سفالی خود، همه را شگفت‌زده کنید!

این زمانی است که باید گلدان های گل قدیمی را بیرون بیاورید. توجه داشته باشید که این بیشتر به همان اندازه که نقاشی مربوط به آماده سازی و ارائه است. سایه ها باعث می شود گلدان های قدیمی فرسوده به نظر برسند.

گلدان پلاستیکی نشایی های خاکستری با این رنگ هوازده در گلدان گل مناسب هستند. می توانید چند گلدان قدیمی (یا جدید، به انتخاب خود) بردارید و آن را به یکی از پروژه های DIY شخصی خود تبدیل کنید. این می تواند بسیار موثر و سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل به نظر برسد و می تواند از انواع گلدان های گیاهی تشکیل شود. کارتن شیر و جعبه چوبی قدیمی در یک باغ روستایی سنتی بسیار روستایی به نظر می رسند.

این تقریباً شبیه پرچم آمریکا به نظر می رسد، اینطور نیست؟ پرچم ها روش جالبی برای نشان دادن گلدان های نقاشی شده هستند. اگرچه، این سبک ها بسیار خلاقانه تر هستند. چند گلدان پلاستیکی بزرگ تهیه کنید. کمی رنگ بگیر نقطه ها را اعمال کنید. یا راه راه ها را بپوشانید. یا آن را با ستاره بپوشانید! این ساده و در عین حال موثر است و می تواند شخصی سازی شود.

  • منابع:
    1. !12Flower Pot Color Ideas: Go Potty and Design Your Own Pots
  • تبلیغات: 
    1. سرامیکی که در برابر نور سایز عوض می کند
    2. از روغن زیتون برای درمان آنفولانزا استفاده کنید!
    3. با این محصولات رنگ چشم خود را تغییر دهید!
    4. معماری که با مقوا ایندربرد بزرگترین ماکت جهان را ساخت!