روش پیدا کردن یک روتختی عالی

اگر آن روتختی عالی را پیدا کردید، اما یک پادشاه سایز است و به یک ملکه نیاز دارید، ناامید نشوید. با یک چرخ خیاطی قابل اعتماد، برنامه ریزی و مهارت های خیاطی متوسط، می توانید با اطمینان از موفقیت آمیز بودن نتیجه، تغییر روتختی را انجام دهید.

روتختی دونفره ترک ممکن است نازک باشد، از دو یا سه لایه پارچه و پرکننده ساخته شده باشد، یا ممکن است چندین اینچ ضخامت با دو لایه پارچه و یک پرکننده شل بلند داشته باشد. قبل از انجام پروژه، باید قابلیت‌های چرخ خیاطی و سطح راحتی شما برای انجام پروژه، همراه با فضای فیزیکی موجود برای انجام دوخت در نظر گرفته شود.

تخت را از یک طرف از کف، به سمت بالا، در سراسر سطح و از طرف دیگر تا کف اندازه گیری کنید. این را به عنوان عرض تمام شده رو تختی اصل ترک طرحدار ثبت کنید. از کف در پای تخت، تا سطح، و در امتداد سطح تخت تا لبه بالایی تشک اندازه بگیرید.

24 تا 36 اینچ برای تاشوی بالایی اضافه کنید و این اندازه را به عنوان اندازه گیری تمام شده رو تختی مخمل ساده ثبت کنید. این اندازه‌ها را با اندازه‌های اسپرد کینگ مقایسه کنید تا مشخص کنید چه مقدار باید برداشته شود.

برای حفظ یکپارچگی طرح و طرح لحاف، اضافه آن باید از هر طرف و بالا و پایین به طور مساوی حذف شود. برداشتن آن از یک انتها و فقط از یک طرف باعث می‌شود که وقتی پهن شده در جای خود قرار گیرد، الگوی آن از مرکز خارج می‌شود.

خطوط لحاف روی روتختی دونفره بهاره پرکننده را در جای خود نگه می دارد. هنگام تغییر یک پهن، قفل مجدد هر شروع و انتهای هر خط لحاف از بیرون کشیدن یا رها شدن نخ ها جلوگیری می کند. اگر یک اسپرد را تغییر دهید، این خطوط را قطع خواهید کرد. قفل کردن هر خط پس از برش با چسب پارچه خشک کننده شفاف امکان پذیر است.

در نظر گرفتن پایان لبه فعلی اسپرد و تصمیم گیری در مورد پرداخت لبه جدید مفید است. اگر روکش لبه به صورت یک سجاف گردان است که در محل خود دوخته شده است، مقداری سجاف را در نظر بگیرید و قبل از برش آن را به مواردی که نیاز دارید اضافه کنید.

انتظار داشته باشید که این سجاف را با دست در جای خود بدوزید، مگر اینکه چکش صنعتی داشته باشید. لبه ممکن است یک بند ناف لوله شده باشد. دوباره از آن نیاز به برداشتن استفاده دقیق و یک روکش برای ارتباط مجدد آن دارد.

پایان لبه ممکن است بایاس اتصال داشته باشد، که همچنین می توان با احتیاط برداشته شود و دوباره استفاده شود. یا می‌توان بایاس صحافی را ایجاد کرد که آن را آسان‌تر از ارتباط باریکی کنید که در اسپرت‌های از پیش ساخته می‌شود.

  • منابع:
    1. Reducing a King to a Queen Bedspread By Sewing
  • تبلیغات: 
    1. بزرگترین نبات جهان در کاخ گلستان یافت شد
    2. تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف کرفس
    3. خرسی که با خوردن قهوه به خواب ابدی فرو رفت
    4. تاثیرات منفی قیمت گوشت بر روی اشخاص!