سیم کابل آنتن کرمان مناسب برای دیزاین های تولد است

طول عمر خطوط برق عمدتاً به دلیل موقعیت مکانی (خطوط هوایی / خطوط زیرزمینی) و همچنین به دلیل ویژگی های جغرافیایی محیط می تواند به طور قابل توجهی تغییر کند.

طول عمر سیم کابل آنتن کرمان در محیط های خشک یا مرطوب و همچنین در مناطق با دمای ثابت در مقایسه با مناطق با نوسانات دمایی بالا متفاوت خواهد بود.

طول عمر خطوط هوایی بین 40 تا 60 سال مورد انتظار است، در حالی که در مورد خطوط زیرزمینی، این عمر مفید از 25 به 35 سال به نصف کاهش می یابد.

نتایج نشان داد که سطح جریان خطا در مورد یک خط هوایی به طور قابل توجهی کمتر از سطح جریان خطا در کابل زیرزمینی است.

4.4. مقطع کابل
کابل های برق برای MV معمولا در اندازه های مختلف تولید می شوند، یعنی 50، 70، 95، 120، 150، 185، 240، …، 630 میلی متر مربع.

نکات ایمنی هنگام کار با برق فشار ضعیف و برق فشار قوی | ایمن صنعت ایران

کابل‌های با سطح مقطع بیشتر معمولاً دارای روکش و لایه‌های عایق ضخیم‌تری هستند. بنابراین، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا یک نقص درخت آب به خرابی کابل تبدیل شود.

بنابراین، سطح مقطع کابل برای ضریب وضعیت کابل در نظر گرفته خواهد شد.

4.5. تعداد مفاصل در مسیر

خرابی کابل برق اغلب در مناطق انتقال کابل، به عنوان مثال، در انتهای کابل، یا/و در محل اتصالات کابل اتفاق می افتد. علاوه بر هر دو سر کابل، ممکن است تعدادی اتصال کابل به دلیل خرابی کابل گذشته یا در نقاط مناسب نصب (تصلاحات، موانع و غیره) روی کابل وجود داشته باشد.

بنابراین افزایش تعداد اتصالات در مسیر کابل ممکن است احتمال خرابی کابل را افزایش دهد. علاوه بر این، تعداد بیشتر اتصالات کابل، احتمال عدم عملیاتی شدن ارتباط BPL را افزایش می دهد.

بر اساس همکاری با ارائه دهندگان خدمات، مفروضات نظری وجود دارد که اتصالات کابل تأثیر زیادی بر طول عمر خط کابل و همچنین بر سرعت ارتباط دارند.

بر اساس اندازه گیری های واقعی، مسیر ارتباطی BPL با 16 کانکتور در یک مسیر کابلی عملیاتی شد. طول کل کابل 910 متر بود. اگر یک کابل جامد بود، توان عملیاتی بالاتر از واحدهای فعلی پایین تر مگابیت در ثانیه بود.

4.6. نصب نوع مشترک
تعداد زیادی از انواع اتصالات کابل وجود دارد، اما آنها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند. نوع اول اتصال پلاستیکی و نوع دوم اتصال حرارتی انقباض پذیر است.

فرآیند تعویض یا نصب یک اتصال یک عملیات زمان بر است که در آن می توان به راحتی اشتباه کرد. اگر رطوبت وارد عایق شود، کابل خیلی زود شروع به شکستن می کند. مشکل را فقط می توان با آزمایش ولتاژ آشکار کرد.

همانطور که در بخش 6.2 مشاهده می شود، پارامتر نوع نصب اتصال تأثیر قابل توجهی بر ارتباط حاصله دارد.

4.7. عصر اتصال
اگر مشکلی در مسیر کابل وجود دارد، ارائه دهنده خدمات برق باید کابل را کنده و قسمت مشکل دار را با کابل جدید جایگزین کند و کابل جدید را با استفاده از اتصال کابل به کابل قدیمی متصل کند.

این اتصالات کابل مانند کابل ها در معرض اثرات پیری قرار می گیرند. اتصالات کابل مستعد ورود رطوبت هستند که می تواند عمر کلی مسیر کابل را کوتاه کند.