صابون کربن سیاه دکتر بیز که پوست شما را لیفت می کند

زغال چوب می تواند هزار برابر وزن خود را جذب کند.صابون کربن سیاه دکتر بیز به دلیل منافذی که دارد سطح بسیار زیادی دارد، یک اینچ مکعب زغال چوب دارای مساحتی معادل 150000 فوت مربع است که از نظر قدرت جذب واقعا شگفت انگیز است.

زغال چوب آنقدر در جذب سموم از پوست ما موثر است که مقدار کمی از آن می تواند این کار را انجام دهد.

توانایی زغال چوب فعال برای اتصال به سموم منجر به استفاده از آن به عنوان یک درمان اضطراری برای مسمومیت ها و مصرف بیش از حد در محیط های پزشکی شده است.

زغال چوب فعال نیز برای تصفیه آب استفاده می شود، فواید صابون زغال سنگ صابون زغال به یک محصول داغ برای پاکسازی، سم زدایی و پاکسازی پوست تبدیل شده است، علاوه بر این، می تواند پوست های چرب را نیز درمان کند و به طور موثر لک های پوستی را درمان کند.

صابون

فواید اولیه صابون زغال چوب فعال برای پوست در زیر آمده است:

1. چربی اضافی پوست شما را از بین می برد صابون زغال می تواند به حذف چربی های غیر ضروری و آلودگی از روی پوست کمک کند و پوستی صاف و بدون چربی برای شما به ارمغان بیاورد، علاوه بر این، چربی های ناخواسته را از بدن و همچنین صورت از بین می برد.

2. پوست شما را عمیقاً تمیز می کند صابون زغال به دلیل توانایی آن در حذف سلول های مرده پوست، پوستی تمیز و بی عیب و نقص ایجاد می کند. با جذب چربی و آلودگی از درونی ترین لایه های پوست و آلاینده ها، پوست را تمیز می کند.

در نتیجه، منافذ از ناخالصی هایی که منجر به ایجاد جوش های سرسیاه می شود، پاک می شوند، پس از استفاده از آن، باید پوست صاف تری را تجربه کنید و شاهد بهبود مشهودی در منافذ خود باشید.