فروش لیمو خشک بسته بندی در فروشگاه های سراسر کشور

Lemon یا Lime نام انگلیسی لیمو است که به انواع مختلفی قابل استفاده است برای مثال به صورت خشک شده تازه و صورت درسته یا حلقه ای یا پخته شده یا آب لیمو مورد استفاده است ما در این بخش چند نمونه از مشخصات و کاربردهای لیمو را برای شما توضیح می دهیم.

لیموی تازه کاربردهای فراوانی دارد از جمله کاربردهای آن می ‌توان به آب لیمو و ماسک صورت و استفاده در خورشتها و طعم دهنده ترشی و طعم دهنده سالاد و چای و دمنوش اشاره کرد.

در رابطه با هر یک از این موارد توضیحاتی به شما خواهیم داد در ادامه مطالب با ما همراه باشید ماسک صورت: ابتدا صورت خود را با آب و مایع شوینده به خوبی تمیز کنید و سپس لیموهای تازه را حلقه حلقه کنید و بر روی صورت تان قرار دهید بعد از ده دقیقه آنها را از روی صورت خود بردارید و صورتتان را با آب ولرم بشویید و با دستمال تمیز صورت خود را خشک کنید این کار باعث می‌شود تا پوست صورت شما شاداب تر و پر نشاط تر دیده شود و به مرور اگر این کار تکرار شود باعث از بین رفتن چروک و سلولهای مرده صورت می شود.

مجموعه آراد برندینگ شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می نماید.

بسته بندی لیمو خشک

امروزه که بسیاری از مواد  از جمله پودر لیمو ترش به صورت بسته بندی در فروشگاه ها موجود هستند دسترسی مردم را آسان می کنند مانند لیمو خشک حلقه ای که خواص بسیاری دارد و حتی یک محصول صادراتی است. بسته بندی لیمو خشک تاثیر مثبتی بر افزایش میزان خرید ان دارد.

برای یک شربت تابستانی مقوی شما می توانید از لیمو حلقه ای تازه عمده ای استفاده کنید دقت کنید که برای شربت لیموی خشک کار آمد نیست برای روزهای گرم تابستان یک نوشیدنی خنک و کم هزینه را همیشه در منزل خود آماده داشته باشید برای انجام دادن این کار هم باید یک لیوان آب خنک را با دو قاشق چای خوری عسل زعفران مخلوط کنید و یک لیموی تازه را از وسط برش دهید و آن را به این ترکیب اضافه کنید همچنین چند عدد برگ نعنا تازه را بشویید و درون آن ریخته و نوش جان کنید این نوشیدنی بسیار مغذی بوده و از گرما زدگی شما در فصول گرم سال جلو گیری می کند.

در شمال کشور میوه ها به طور مرغوب رشد می کنند و طعم و مزه بسیار خوبی دارند یکی از این میوه ها لیمو است که به صورت تازه در انواع غذاها و نوشیدنیها می توان از آن استفاده کرد.

یک نوشیدنی مفید برای آرام بخشی بدن با لیمو را می خواهیم به شما آموزش دهیم تا بتوانید هر شب قبل از خواب این نوشیدنی را میل کرده و با آرامش به خواب بروید در ابتدا باید یک لیوان آب خنک را تهیه کنید و یک لیموی تازه را از وسط به دو نصف تقسیم کنید و آب یک برش از لیمو را داخل لیوان بگیرید هسته های آن را جدا کنید و با مقدار اندکی به هم زدن آب با لیمو به طور کامل ترکیب می شود این یک شربت بسیار آرام بخش و مسکن است که برای اعصاب بسیار مفید است افرادی که دچار مشغله های ذهنی بسیار هستند یا درگیریهای فکری بالایی دارند می توانند از این شربت ساده همچنین دمنوش لیمو عمانی برای آرام کردن خود و ذهن شان استفاده کنند.

فروش لیمو خشک

لیموها از نظر ظاهر شبیه هم هستند ولی با هم متفاوت می باشند از جمله میوه ای خشک شده است که در کشور ما طرفدار زیادی دارد لذا فروش لیمو خشک در فصول سرد سال به دلیل نبود لیمو ترش تازه بیشتر می شود برای همین است که قیمت لیمو تازه در فصل سرد بیشتر می گردد.

لیمو میوه ای از خانواده مرکبات، مانند گریپ فروت، پرتقال، نارنگی باید گفت این میوه ها در همه جای دنیا یافت می شوند ولی غالباً در محیطهای گرمسیر پرورش پیدا می کند و انواع مختلفی دارد می‌توان به نمونه ‌های آن اشاره نمود.

لیموی خونی، لیمویی زنجبیلی و غیره می باشد که از میان آنها لیموی سنگی و لیمو ترش محبوبیت بیشتری دارد لیمو از دیرباز به عنوان چاشنی غذا استفاده می شده نه تنها در غذا برای آماده کردن انواع نوشیدنی نگهداری مواد خوراکی استفاده در لوازم بهداشتی و آرایشی و غیره کاربرد دارد.

با این وجود تشخیص این دو لیمو از یکدیگر سخت است و از نظر مواد تشکیل دهنده آن با هم فرق می کند.