مردی با فروش لامپ ویدئو پروژکتور سانیو یک ماشین خرید

برخی از شما چند سالی است که لامپ ویدئو پروژکتور سانیو دارید، یکی از عناصر حیاتی این دستگاه لامپ است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

در واقع، لامپ عنصر مصرفی ویدئو پروژکتور شما است و پس از چندین سال فرسوده شده و دیگر قابل استفاده نیست پس با توجه به هزینه لامپ های خاص اگر ترجیح داده شود آن را جایگزین کنید یا یک لامپ ویدئو پروژکتور سانیو کاملا جدید خریداری کنید مناسب است؟ معمولاً به شکل یک لامپ است که به راحتی در ماژول لامپ آن نصب شده است نور سفید تولید شده توسط لامپ ویدئو پروژکتور سانیو توسط فناوری استفاده شده توسط ویدئو پروژکتور پردازش می شود که آن را یکپارچه می کند: فناوری DLP. LCD یا SXRD، در واقع، نور سفید تمام رنگ‌های طیف نور را پوشش می‌دهد که پس از پردازش، به چندین بخش قرمز، سبز و آبی تقسیم می‌شود تا ۷ بخش ممکن است.

لامپ

سپس ویدئو پروژکتور از این بخش ها برای ترکیب مجدد تصویر روی صفحه استفاده می کند عمر متوسط ​​یک لامپ معمولی 2000 ساعت است، اما این مدت زمان را می توان بهینه کرداین لامپ برای عملکرد یک ویدئو پروژکتور ضروری است و فناوری های مختلفی مانند فناوری قوس معمولی و بخار جیوه تحت فشار یا LED ها را ارائه می دهد.

این لامپ از اصل تحریک بخارهای جیوه واقع در لوله قوس برای کار استفاده می کند این تحریک ناشی از جریان الکتریکی سپس یک نور شدید ایجاد می کند این نوع لامپ گرمای زیادی از خود ساطع می کند و بنابراین لازم است دوره خنک شدن آن رعایت شود میانگین عمر آن معمولاً 2000 ساعت در استفاده معمولی است لامپ یک پروژکتور LED در مقایسه با لامپ کلاسیک مزایای غیر قابل انکاری را ارائه می دهد این لامپ مقرون به صرفه است و گرمای بسیار کمتری از خود می دهد از طرف دیگر، این فناوری درخشندگی بسیار کمتری نسبت به لامپ جیوه ای معمولی ارائه می دهد و بنابراین برای عملکرد بهینه به یک محیط بسیار تاریک نیاز دارد.