مزایده الیاف پلی استر فیلامنت در تهران جنجالی شد

من به شما می گویم که الیاف پلی استر فیلامنت یک رزین مصنوعی بسیار متنوع و چکش خوار است الیاف پلی استر فیلامنت یک فیبر مصنوعی است که از روغن به دست می آید این ماده با هیدروکربنی به نام استایرن و سایر عناصر شیمیایی ساخته شده است علاوه بر این در برابر رطوبت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.

به لطف این ماده می توان محصولات متنوعی مانند لوله، سیم، الیاف، رنگ و بسته بندی تولید کرد الیاف پلی استر فیلامنت به دلیل تنوع و کاربرد فراوان در پیراهن، شلوار، پرده و رومیزی یک ماده بسیار محبوب در صنعت نساجی است الیاف پلی استر فیلامنت عمدتاً از روغن استخراج می شود سپس تحت یک فرآیند شیمیایی به نام الیاف پلی استر فیلامنت قرار می گیرد فرآیند ساخت دارای 5 مرحله است که در ادامه به آنها اشاره می کنم.

روغن را با محصولات شیمیایی پردازش کنید تا به پلیمریزاسیون برسند.

الیاف

سپس فرآیند دیگری انجام می شود به طوری که پلیمریزاسیون به شکل ساییدگی های جامد در می آید و در نتیجه ماده ای مانند چینی به دست می آید.

در مرحله بعد، دستگاه ریسندگی مایع به دست آمده در مرحله قبل را پردازش می کند و رشته های پیوسته به دست می آورد برای اینکه این ترکیب نسبت به اندازه اصلی خود چندین برابر رشد کند، آن را از یک لوله چرخشی عبور می دهند که استحکام و خاصیت ارتجاعی ایجاد می کند.

برای تکمیل این فرآیند، نخ را فر کرده و برش می دهیم تا نخ پلی استر پایه به دست آید در نهایت، هنگامی که این نخ پلی استر اولیه را دارید، می توانید لباس های خود را بسازید یا با پارچه های دیگر مانند پنبه مخلوط کنید و در دوخت های شما نتایج فوق العاده ای به دست آورید و تعداد بی نهایت اقلام وجود دارد که می توان از پلی استر تهیه کرد و اگر به بررسی الیافی که می‌توان با این ماده می‌توان آنها را مخلوط کرد، فهرست طولانی‌تر می‌شود.