موز خشک توانست تهران را تبدیل به مرکز خرید میوه کند

یکی از مزایای خشک کردن اسمزی به عنوان یک پیش تصفیه برای خشک کردن همرفتی، صرفه جویی در انرژی به دلیل انتقال رطوبت بدون تغییر فاز است.

پیش تیمار اسمزی همچنین نسبت قند به اسید را افزایش می دهد، که می تواند برای میوه هایی با محتوای اسید بالا مهم باشد. به این ترتیب طعم محصول نهایی بهتر حفظ می شود.

موز خشک تهران را در فر با دمای ۱۶۰ درجه فارنهایت به مدت ۳۰ دقیقه گرم کنید یا در فریزر با دمای صفر درجه فارنهایت یا کمتر به مدت ۴۸ ساعت خنک کنید. زمان ماندگاری میوه خشک با نگهداری در فریزر یا یخچال افزایش می یابد.

چرم ها از پوره تهیه می شوند و نام خود را از بافت محصول خشک شده گرفته اند. چرم ها را می توان از پوره های میوه یا سبزیجات کنسرو شده تازه، منجمد یا آبکش شده تهیه کرد. اگر پوره نازک است.

خرید و قیمت مخلوط میوه خشک ۲۰ میوه | ترب

مانند پوره توت، سس سیب را به عنوان ضخیم کننده اضافه کنید. 2 قاشق چایخوری آب لیمو یا 1/8 قاشق چایخوری اسید اسکوربیک را به هر 2 فنجان میوه روشن اضافه کنید تا از تیرگی آن جلوگیری کنید.

بلانچینگ همچنین ساختار سلول را نرم می‌کند و به رطوبت اجازه می‌دهد تا سریع‌تر خشک شود و بعداً سریع‌تر آبرسانی شود. سبزیجات بلانچ شده را باید آبکش کرده و در سینی های خشک کن قرار دهید.

اثر قدرت مایکروویو کنترل شده (MW) بر محصول خشک شده:

(الف) پیاز تیمار شده با MW بدون تطبیق توان. (ب) پیاز با سازگاری قدرت؛ (ج) گوجه فرنگی تیمار شده با مگاوات بدون تطبیق برق. (د) گوجه فرنگی با تطبیق قدرت.

خشک کردن انجمادی روشی است که برای اولین بار برای حفظ مواد بیولوژیکی حساس به حرارت استفاده می شود و از اصل تصعید آب منجمد استفاده می کند. این فرآیند در دمای پایین انجام می شود، جایی که ترکیبات فعال بیولوژیکی در مقادیر زیادی حفظ می شوند. در طول دهه گذشته، غذای خشک شده یخ زده محبوبیت پیدا کرده است.