کفش کتانی دخترانه نایک مهریه یک دختر روستایی

مواد یکی از مهم ترین عواملی است که در طراحی کفش کتانی دخترانه نایک باید در نظر گرفته شود. ماده اصلی مورد استفاده در طراحی محصول پارچه مورد استفاده است.

تحقیقات ما با ارزیابی تأثیرات برنامه اهدای کفش TOMS بر حضور کودکان در مدرسه، نتایج سلامتی، عزت نفس و وابستگی به کمک در روستاهای السالوادور به این بحث کمک می‌کند.

TOMS Shoes در سال 2006 توسط Blake Mycoskie تأسیس شد و یک تجارت انتفاعی است که اهداف اجتماعی را در بر می گیرد

وقتی یک مصرف کننده یک جفت کفش TOMS می خرد، شرکت یک جفت کفش را به یک کودک در یک کشور در حال توسعه می دهد.

علاوه بر این، بسیاری از عوامل مانند ویژگی های محصول، عملکرد، مد فعلی، شرایط تولید، هزینه به هم مرتبط هستند. انتخاب پارچه در نقطه مقابل بحث من نقش دارد.

در واقع، او اغلب تنها دختری است که قادر به تسلط بر طراحی خود نیست. طراح باید از انواع پارچه، خواص ساختاری، عملکرد استفاده، وضعیت بازار و قیمت آگاهی داشته باشد.

رشد شرکت با هر استانداردی شگفت‌انگیز بوده است: تا اوایل سال 2016، TOMS بیش از 50 میلیون جفت کفش جدید به کودکان کم‌درآمد خارج از کشور اهدا کرده بود.

بارزترین آنها “BOBS Shoes” از Sketchers است که ده میلیون کفش به کودکان در سراسر جهان اهدا کرده است، به همین ترتیب بر اساس تعداد مساوی از خریدهای مصرف کننده.

اما ارتشی از شرکت‌های آگاه اجتماعی دیگر به این جنبش ملحق شده‌اند: واربی پارکر عینک‌های اصلاحی «فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه» را در دسترس یک میلیون نفر از افراد کم بینای جهان از تعداد مساوی خرید مصرف‌کننده داخلی قرار داده است.

نوری بار 90000 وعده غذایی مغذی به کودکان گرسنه در خارج از کشور اهدا کرده است، یک وعده برای هر بار تغذیه فروخته شده.

روما بوتز با مشارکت با اعطای خیریه مانند Global Aid Network و Soles4Souls، به ازای هر جفت چکمه ای که می فروشد، چکمه هایی را در 20 کشور جهان تحت شعار “به فقر دادن چکمه” توزیع می کند.