کمربند چرم پهلوانی که موجب قهرمان شدن یک کودک 10 ساله شد

آنها اغلب با ولوو یا ساب رانندگی می کنند و کمال گرا هستند. شخصیت کمربند چرم پهلوانی  معمولاً توسط افراد حرفه ای و شهری خریداری می شود که پیراهن های خود را در آن قرار می دهند. آنها اغلب یک بند ساعت، کفش و کیف دارند که مطابقت دارند.

افرادی که کمربندهای چرمی به رنگ شاه بلوطی می خرند معمولاً تحصیلات بالایی دارند و متعلق به مرسدس بنز، جگوار، ساب یا ولوو هستند.

آنها اغلب از اکثر افراد با کلاس تر و کمال گرا هستند. آنها همچنین معمولاً در لباس پوشیدن و تزئینات سلیقه عالی دارند و حس شوخ طبعی دارند.

کمربند چرمی قهوه ای تیره
کمربند چرمی قهوه ای تیره معمولاً توسط افراد بلغمی، وبا یا مالیخولیایی خریداری می شود. آنها اغلب عاشق فضای باز هستند. برخی از آنها حتی خلبان خصوصی هستند و عاشق گذراندن وقت به تنهایی هستند.

کمربند

آنها اغلب سرگرمی هایی هستند که کتاب های زیادی می خوانند و روشنفکر هستند. افرادی که کمربندهای چرمی قهوه ای تیره می خرند، اغلب یادداشت بردار هستند و با مردم سازگار هستند.

آنها اغلب مردان رنسانسی هستند که عاشق ماجراجویی و مستقل بودن هستند. آنها همچنین اغلب موزیکال هستند، مانند چاقوهای گران قیمت، تپانچه، و تفنگ های تک تیر. عکاسان

اندازه کمربندهای چرمی – نحوه انتخاب سایز مناسب
کمربندهای چرمی ما در سایزهای 32، 34، 36، 38، 40 و 42 اینچ عرضه می شوند. اگر مطمئن نیستید که چه اندازه کمربند تهیه کنید، نمودار زیر را مرور کنید. این یک راه آسان برای اندازه گیری کمربند جدید شما است. فقط کمربند مورد علاقه خود و یک متر نواری را بگیرید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید!

بهترین کمربندهای چرمی مناسب
وقتی کمی شام می خورید و باید کمربندتان را تنظیم کنید، احساس می کنید، فقط متوجه می شوید که تنظیم یک بریدگی آن را خیلی شل کرده است. سازمان بین المللی استانداردهای کمربند می گوید ما فقط می توانیم پنج سوراخ در یک تسمه قرار دهیم.

این سوراخ ها یک اینچ از هم فاصله دارند و چهار اینچ از نوک شروع می شوند. (IBSI یک موسسه واقعی نیست، حداقل این چیزی است که ما به خود می گوییم)