کاشی فیروزه ای استخری که موجب مرگ ماهی های درون استخر بزرگی در تهران شد

یک استخر شنا، مانند هر اثر معماری دیگر، از یک پروژه سرچشمه می گیرد، در داخل، هم شکل و هم طراحی کفپوش نقش مهمی ایفا می کند.

به همین دلیل است که ایجاد کاشی فیروزه ای استخری به چیزی بسیار دقیق و دقیق تبدیل می شود که باید در تمام مراحل آن، از انتخاب مواد گرفته تا بررسی های پس از نصب، با دقت دنبال شود.
قبل از شروع، باید به یک تفاوت مهم بین کفپوش اطراف استخر و خود استخر اشاره کرد، مهم است که آنها را متمایز کنید زیرا مواد نیز بر اساس نوع تغییر می کنند.
برای فضای داخلی، از ظروف سنگ چینی یا PVC استفاده می شود، زیرا به ویژه در برابر سایش مقاوم هستند و قادر به ایجاد جلوه های بصری دیدنی هستند.

تا آنجا که به کاشی های کنار استخر مربوط می شود، مواد معمولی مورد استفاده برای کفپوش فضای باز استفاده می شود، سفال، کلینکر و غیره.

کاشی
اگر بخواهیم به پوشش داخلی استخر خود ادامه دهیم، خودمان را از بین یک سری امکانات انتخاب می کنیم که هر کدام ویژگی ها و عملکرد خاصی دارند.
ورقی با تقویت مشبک داخلی است که در استخر قرار می گیرد و سپس با همپوشانی به هم متصل و جوش می شود، برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی مورد استفاده برای تصفیه آب درمان می شود.

غلاف آن که در رنگ های مختلف موجود است، ضد آب بودن مخزن را بدون نیاز به کارهای جانبی نیز تضمین می کند.
کاشی های استخر اغلب برای پوشاندن سطوح بزرگ بخصوص در اماکن ورزشی استفاده می شود، توصیه می شود که این پوشش را فقط در صورت وجود خاک های پایدار انتخاب کنید.

هر ته نشینی می تواند شکاف ایجاد کند و باعث نفوذ شود، بیشترین استفاده از کاشی ها در ظروف سنگ چینی یا کلینکر است.

ظریف ترین مرحله قبل از تخمگذار است، یعنی عایق رطوبتی، این یک کار است که همیشه باید به یک متخصص سپرده شود و باید ضد آب بودن سازه ها و آب بندی دقیق عناصر برای سیستم های چرخش و روشنایی را تضمین کند.
کاشی های خمیری شیشه ای کوچک، مخصوصاً برای سطوح نامنظم و ایجاد جلوه های بصری خارق العاده مناسب هستند، در اختیار طراحان، طیف بی‌نهایتی از رنگ‌ها و سایه‌ها که می‌توانند به آثار هنری واقعی جان ببخشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.