سینی یکبار مصرف دندانپزشکی که برای یک دندانپزشک دردسرساز شد

سینی اپلیکاتور یکبار مصرف، برای استفاده موضعی از ژل فلوراید و سایر داروهای دندانپزشکی، به شکل دهانی قوسی با سطح مقطع U شکل و متشکل از مواد فوم پلیمری انعطاف پذیر.

شکاف کانالی داخلی سینی یکبار مصرف دندانپزشکی از نظر آناتومیک به گونه‌ای طراحی شده است که به ترتیب روی هر یک از دندان‌های بالا و پایین قرار می‌گیرد و دیواره‌های سینی با بافت پریودنتال مجاور تماس دارند.

انعطاف پذیری سینی مهر و موم نسبتاً محکمی را بین محیط سینی و بافت پریودنتال ایجاد می کند تا از از دست دادن بیش از حد فلوراید یا سایر داروهای موجود در سینی و آلودگی و رقیق شدن آن با بزاق جلوگیری شود.

سینی

سینی اپلیکاتور که می‌تواند به عنوان یک دهانه محافظ برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی نیز عمل کند، به مقدار کمی از یک ورقه از مواد فوم پلیمری ارزان‌قیمت تشکیل می‌شود و به این ترتیب اجازه می‌دهد پس از یک بار استفاده، از نظر اقتصادی دور ریخته شود.

سطح زیرین فرورفتگی داخلی سینی اپلیکاتور، که هنگام قرار دادن سینی در دهان، لبه‌های گزنده دندان‌ها در برابر آن قرار می‌گیرند، دارای فرورفتگی‌هایی است که به صورت آناتومیکی برای جفت شدن با الگوی دندانه‌ای دهان و دیواره‌های سینی طراحی شده است.

به طور مشابه از نظر آناتومیک به گونه ای پیکربندی شده است که یک تناسب راحت، طبیعی و تماس کامل تر و گسترده تر داروی دندان با سطوح دندان را فراهم کند.
اختراع حاضر مربوط به یک سینی اپلیکاتور یکبار مصرف است که به عنوان دهانی به ترتیب دندان های بالا و پایین و بافت پریودنتال مجاور آن را برای استفاده موضعی از ژل فلوراید و سایر داروهای دندانپزشکی در داخل دهان قرار می دهد.

طراحی سینی علاوه بر ایجاد تناسب راحت‌تر و طبیعی‌تر در دهان بیمار، مهر و موم نسبتاً محکمی با بافت لثه مجاور ایجاد می‌کند تا دارو را بهتر نگه داشته و با دقت بیشتری روی سطوح دندان‌ها قرار داده و از آلودگی و رقیق شدن آن جلوگیری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.