پای مرغ قرمز غذای دانشجویان دانشگاه هاروارد

پای مرغ یا در اصطلاح عامیانه به نام پای مرغ اغلب به عنوان میان وعده یا غذای کمکی استفاده می شود.

بسیاری از مردم آن را دوست دارند، اما برخی پای مرغ قرمز را مضحک می دانند با این حال، پای مرغ در واقع غذای سالمی است که دارای تعدادی فواید سلامتی است.

پنجه مرغ از بافت همبند پوست، غضروف، تاندون و استخوان تشکیل شده است پای مرغ حاوی تعدادی ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

بر اساس داده های Health، یک جفت پای مرغ یا حدود 70 گرم حاوی 150 کالری، 14 گرم پروتئین، 10 گرم چربی و 0.14 گرم کربوهیدرات است.

علاوه بر این، پای مرغ همچنین حاوی 5 درصد کلسیم توصیه شده روزانه، 5 درصد فسفر توصیه شده روزانه، 2 درصد ویتامین A توصیه شده روزانه و 15 درصد توصیه روزانه فولات یا ویتامین B9 است.

پای مرغ

علاوه بر این، 70 درصد محتوای پروتئین آن از کلاژن تشکیل شده است که نقش مهمی در شکل دادن، استحکام و مقاومت به پوست، تاندون ها، استخوان ها و رباط های انسان ایفا می کند.

در اینجا به فواید خوردن پای مرغ می پردازیم، مطالعات نشان می دهد که مصرف کلاژن می تواند آبرسانی، کشسانی و تراکم پوست را افزایش دهد، مصرف منظم کلاژن باعث کاهش سلولیت و چین و چروک پوست می شود.

کلاژن همچنین می تواند بهبود زخم را تسریع کند و از پیری پوست جلوگیری کند.

کلاژن ممکن است سطح اسید هیالورونیک را افزایش دهد تا پوست را به خوبی هیدراته نگه دارد، کلاژن موجود در پای مرغ همچنین ممکن است به تسکین درد مفاصل کمک کند، تحقیقات نشان می دهد که کلاژن می تواند بازسازی بافت را برای کاهش علائم آرتروز تحریک کند.

برای بهره مندی از فواید پای مرغ، پای مرغ را به روش صحیح مصرف کنید.

همیشه قبل از پختن از تمیز بودن پای مرغ اطمینان حاصل کنید همچنین هنگام سرخ کردن پای مرغ از روغن اضافی استفاده نکنید همچنین از استفاده از سس های فست فود خودداری کنید زیرا می توانند تغذیه پنجه مرغ را کاهش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.