شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری که باعث جدایی زوج جوانی شد

آبگرمکن ها از شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری برای اتصال آبگرمکن به خطوط آب خانه شما استفاده می کنند، هنگامی که خود شلنگ نشتی داشت، باید آن را تعویض کنید تا از هدر رفتن آب و آسیب آب جلوگیری کنید.

می‌توانید شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری دستگاهتان را خودتان عوض کنید، البته، شما می خواهید شیلنگ آبگرمکنی انتخاب کنید که متناسب با آبگرمکن شما باشد و نشتی نداشته باشد.

به سادگی فشار دهید تا به راحتی این شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری استیل ضد زنگ انعطاف پذیر 18 اینچی بافته شده را به آبگرمکن خود با یک مهر و موم بدون هوا وصل کنید.

از این محصول می توانید برای اتصال به انواع لوله ها استفاده کنید و شیر برنجی متصل به شیلنگ به سادگی با یک دسته عمل می کند.

این شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری برای مقاصد مسکونی و تجاری کار می کند و می تواند در برابر حرارت 200 درجه فارنهایت و 200 psi مقاومت کند.

یک شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری یا خط تغذیه باید به ورودی آب سرد ورودی و همچنین ورودی آب گرم خروجی برای نصب صحیح وصل شود.

شیلنگ

معمولاً می توانید اتصالات را در بالای آبگرمکن های معمولی که از مخزن استفاده می کنند، پیدا کنید. محل قرارگیری بیشتر از بالا و پایین در آبگرمکن‌های بدون مخزن نوسان دارد.

خطوط تامین ممکن است ضربه‌ای را تجربه کنند که باعث ایجاد سوراخ در آن و ایجاد نشتی می‌شود.

علاوه بر این، شیلنگ های آبگرمکن ممکن است دچار خوردگی شوند که در طول زمان مواد را می خورد و باعث نشتی می شود.

به دلیل فشار اضافی گرما، نشتی بیشتر در خروجی آب گرم اتفاق می افتد.

قبل از در نظر گرفتن جایگزینی، اطمینان حاصل کنید که نشتی به جای شیر از شیلنگ است، دو نوع اصلی شیلنگ آبگرمکن، شیلنگ آبگرمکن بافته شده و شیلنگ آبگرمکن موجدار است.

هر دوی آنها انعطاف پذیری و دوام را ارائه می دهند و در عین حال دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را متمایز می کند. بسیاری از مردم کار کردن با شیلنگ‌های آبگرمکن بافته شده را آسان می‌دانند، زیرا معمولاً انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند و معمولاً هزینه کمتری نسبت به گزینه‌های راه راه دارند..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.