پودر لیمو ترش + قیمت خرید فروش

پودر لیمو ترش همان طور که از اسمش پیداست از لیمو ترش که نوعی مرکبات است به دست می آید. پودر لیمو ترش از چاشنی های پر طرفدار به حساب می آید و کاربرد های فراوان زیادی دارد. این محصول در تهیه انواع مختلفی سس، دمنوش، غذا و کیک به کار می رود و عطر و طعمی بی نظیر به آن ها می دهد. پر طرفدار بودن این چاشنی تنها به خاطر عطر و طعم بی نظیر آن نیست بلکه دارای خواص بی نظیری برای بدن نیز می باشد. این محصول از پودر کردن پوست لیمو ترش به دست می آید و بسیار پر فروش می باشد. پودر لیمو ترش مشهد در تمیزی خانه و حتی سلامت پوست نیز مفید می باشد. در ادامه این مطلب ما به بررسی فواید این پودر و همچنین خواص بی نظیر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید و از خواص بی نظیر این محصول آگاه شوید و از آن استفاده کنید.

پودر لیمو ترش + قیمت خرید فروش

پودر لیمو ترش

پودر لیمو ترش پودر لیمو ترش کاربرد های فراوانی دارد. شما می توانید این پودر را در غذا های مختلف، خورشت ها، دسر ها، شیرینی ها، کیک ها، ماست، سالاد، ترشی و هزاران موارد دیگر بریزید و از عطر و طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

پودر لیمو ترش علاوه بر طعم فوق العاده، فواید زیادی هم دارد. شما با قرار دادن این محصول به عنوان چاشنی هم از عطر و طعم آن لذت خواهید برد و هم این که فواید بسیار زیادی به بدن خود برسانید.

پودر لیمو ترش صفرای بدن را کاهش می دهد و برای افرادی که صفرای بدنشان بالا رفته بسیار مناسب می باشد.

این محصول فشار خون بالا را درمان می کند و آن را پایین می آورد، شما با استفاده از این محصول، فشار خون بالای خود را درمان می کنید و ریسک ابتلا به بیماری های مختلف قلبی و عروقی را پایین خواهید آورد.

از فواید دیگر پودر لیمو می توانیم به کاهش کلسترول خون اشاره کنیم، این چاشنی فوق العاده میزان کلسترول بد خون را کم می کند و میزان کلسترول خوب را بالا می برد، بالا رفتن میزان کلسترول خوب سبب می شود که میزان کلسترول بد رسوب شده در رگ ها کم شود زیرا کلسترول خوب آن ها را جدا می کند و مانع از رسوب آنان می شود.

پودر لیمو ترش سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان می باشد. ویتامین‌ سی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری های مختلف می شود و شما دیگر به بیماری های مختلف مانند سرما خوردگی و آنفولانزا و… مبتلا نمی شود. آنتی اکسیدان موجود در این پودر باعث جلوگیری‌ از فعالیت رادیکال های آزاد می شود. رادیکال های آزاد به شدت برای بدن مضرند و باعث ایجاد بیماری های مختلف داخلی و همچنین ایجاد چین و چروک در پوست می شوند. از فعالیت دیگر رادیکال های آزاد می توانیم به کاهش رطوبت پوست اشاره کنیم. با کاهش رطوبت پوست، شما دچار چین و چروک می شوید و پوست شما شفافیت خود را از دست می دهد.

پودر لیمو ترش شامل پکتین می باشد، این ماده نوعی فیبر می باشد و باعث کاهش وزن و در نتیجه لاغری می شود.

فواید این پودر تنها به موارد خوراکی محدود نمی شود بلکه شما می توانید آن را برای تمیز کاری سطوح و رفع لکه های لباس و… هم به کار ببرید.

برای تمیز و روشن کردن سطوح این پودر را با مایع و آب جوش ترکیب و به سطح مورد نظر بمالید.

پودر لیمو ترش تهران

پودر لیمو ترش تهران پودر لیمو ترش را در هر شهری که هستید به دو روش می توانید خریداری کنید.

شما می توانید این محصول را با مراجعه به نمایندگی های فروش و همچنین مغازه های مختلف موجود در سطح شهر مانند سوپر مارکت ها و عطاری ها تهیه کنید. شما انواع مختلفی از این محصولات با برند های مختلف و مقادیر مختلف خواهید دید و هر کدام را که بخواهید می توانید خریداری کنید.

راه دیگر خرید این محصولات، خرید اینترنتی می باشد. شما با مراجعه به سایت های معتبر و صفحات فروش رسمی این محصولات، می توانید پودر لیمو ترش را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهند که در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و انواع محصولات را ببینید و بتوانید مقایسه کنید و بهترین را خریداری کنید.

ما نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی بر روی تمامی این پودر ها بگذاریم، زیرا برند های مختلفی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند و آن ها را با کیفیت و همچنین مقادیر مختلف به بازار عرضه می کنند و همین موارد باعث ثابت نبودن قیمت آن ها می شود. نوسانات ارزی و اقتصادی نیز باعث بالا و پایین رفتن قیمت این ها می شود.

قیمت پودر لیمو بر روی بسته بندی محصول درج می شود و شما آن ها را خواهید دید.

راه دیگر اطلاع از قیمت این محصولات چک کردن سایت های فروش می باشد.

پودر لیمو ترش سیاه

پودر لیمو ترش سیاه پودر لیمو ترش سیاه، رنگش سیاه است. وقتی لیمو خشک می شود رنگ آن به سیاه تغییر پیدا می کند و سپس خشک می شود و به بازار عرضه می شود. اگر هسته لیمو همراه با آن پودر شود باعث می شود طعم تلخی به خود بگیرد، پس بهتر است که هسته ها جدا شوند و سپس پودر شوند.

پودر لیمو ترش عمانی

پودر لیمو ترش عمانی پودر لیمو ترش عمانی همان طور که از اسمش پیداست از پودر کردن لیمو عمانی به دست می آید و مزه ای ترش و خوش طعم دارد. پودر لیمو ترش عمانی فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و جزو پر فروش ترین ها می باشد. از فواید پودر لیمو عمانی مرغوب می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

لیمو عمانی سرشار از پتاسیم می باشد، این ماده باعث پمپاژ بهتر خون و تقویت عضلات قلب می شود همچنین فشار خون بالا و کلسترول خون را کاهش می دهد و در نهایت ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

این محصول باعث هضم بهتر غذا و تقویت سیستم گوارشی می شود، به همین علت با خوردن این پودر، کمتر به بیماری های گوارشی و علائم آن دچار خواهیم شد.

لیمو عمانی به دلیل سرشار بودن از ویتامین‌ دی، قوای جنسی را در زن و مرد بالا می برد. ویتامین‌ دی باعث کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان و استئوپورز می شود. ویتامین دی باعث تقویت عضلات و استخوان ها نیز می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.