کشف عجیب ترین اسباب بازی آشپزخانه دخترانه در غار معروف چین

منشا اسباب بازی آشپزخانه دخترانه را می‌توان به پیش از تاریخ و دوران باستان جست‌وجو کرد، کاوش‌های باستان‌شناسی متعدد وجود اسباب بازی آشپزخانه دخترانه را به‌ویژه در مقبره‌های کودکان، استیل‌های مذهبی، نمایش‌های گرافیکی روی دیوارها، گلدان‌ها و غیره آشکار کرده است.

اسباب‌بازی می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد: عروسک، مجسمه حیوان ثابت یا غیر ثابت روی اسکیت‌برد، یویو، سر نخ ریسی، عروسک، جغجغه، اشیاء مجسمه‌سازی شده در چوب، استخوان یا سفال، از مواد مختلفی استفاده می‌شود، این موارد را بسازید.

اولین آثار مکتوب مربوط به قرون وسطی است، دوره‌ای که اسباب‌بازی‌ها تبدیل به کالاهای خوش‌دست، کالاهای فروخته شده در نمایشگاه‌ها یا غرفه‌های مغازه‌فروشی می‌شد، در تحقیقات کتابشناختی نقاشی، نوشته‌ها و غیره اسباب‌بازی‌های زیادی پیدا می‌کنیم: حلقه، عروسک، اسباب بازی آشپزخانه دخترانه و طناب پرش، توپ، عروسک و غیره.

اسباب بازی

واژه اسباب بازی در قرن شانزدهم وارد زبان فرانسوی شد و از دوران مدرن، اسباب بازی صنعتی به اسباب بازی محبوب صنعتی اضافه شد، آلمان مهد اسباب بازی های چوبی در اروپا است، این منشأ مشخص به ویژه توسط حفاظت قابل توجه از آرشیوها و کاتالوگ ها پشتیبانی می شود، اما بیایید روشن کنیم، جایی که جنگل ها وجود دارد، اسباب بازی های چوبی پدید آمده اند.

برای این حکایت، در 110 سالگی، در سال 2011، این خاطره توسط میشل مولر، سازنده اسباب‌بازی‌های چوبی که برنده چندین جایزه شد، یادآور شد.

از آغاز قرن بیستم، ورود پلاستیک به دلایل بهره وری و نوآوری، ترمزی بر ایجاد اسباب بازی های چوبی ایجاد کرد، امروزه رفتارهای خرید بی ضرری، منشأ، ترکیب و غیره تکامل یافته است و تمایل به بازگشت قوی اسباب بازی های چوبی دارد.

فراتر از مرزهای اروپایی، همین را می توان در مورد روسیه، قاره آمریکا، آفریقا، آسیا یا کشورهای اسکاندیناوی گفت که در آن فرهنگ اسباب بازی های چوبی به همان اندازه قابل توجه است،در سال 1901، در مواجهه با رقابت خارجی، به ویژه از آلمان، نمایشگاه اسباب بازی ها و مقالات پاریس توسط لوئی لپین، بخشدار پلیس، برای تبلیغ اسباب بازی های فرانسوی برگزار شد.

این نمایشگاه از سال 1902 به تغییر نام خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.